Naudojami metodai

Mūsų anglų kalbos būrelyje naudojame aktyviuosius mokymosi metodus, kurie pritaikyti specialiai 3–7 metų vaikams. Šiame amžiuje vaikai mokosi per patirtį, judesį, žaidimus ir emocinį ryšį, todėl pamokos struktūruojamos taip, kad įtrauktų visus jų pojūčius ir skatintų smalsumą bei aktyvų dalyvavimą.

 

Judėjimas ir žaidimai

Moksliniai tyrimai rodo, kad fizinis aktyvumas yra tiesiogiai susijęs su pažinimo gebėjimų vystymuisi vaikystėje. Remiantis Piaget (1951) ir Vygotsky (1978) teorijomis, žaidimai yra esminė vaikų mokymosi priemonė, nes leidžia jiems įsisavinti naują informaciją natūraliame ir jiems suprantamame kontekste. Mūsų pamokose įtraukiame judesių veiklas, tokias kaip dainelės su choreografija, interaktyvūs žaidimai ir vaidmenų atlikimas, kurie padeda vaikams išmokti naujų žodžių ir frazių smagiai ir intuityviai.

 

IT technologijos ir vizualiniai įrankiai

Naudojame interaktyvias programėles, spalvingus animuotus vaizdus bei flashcards. Tyrimai (Plowman & McPake, 2013) parodė, kad technologijos padeda mažiems vaikams susieti vaizdinę ir garsinę informaciją, todėl jie lengviau įsimena naują žodyną ir gramatikos struktūras. Vizualinės priemonės kartu su garsiniais stimulu padeda geriau išlaikyti dėmesį bei įsitraukti.

 

Dainos ir ritminės veiklos

Ritmas ir muzika ne tik lavina kalbinį girdimąjį suvokimą, bet ir stiprina ilgalaikę atmintį. Remiantis Ginsborg (2006) tyrimu, dainavimas yra vienas efektyviausių būdų įsiminti naujus žodžius, nes muzika stimuliuoja smegenų sritis, atsakingas už kalbos apdorojimą. Mūsų pamokose dažnai naudojame dainas, kurios leidžia vaikams praktikuoti tarimą, gramatikos struktūras ir plėsti žodyną smagiu ir įtraukiančiu būdu.

 

Sensorinis mokymasis

3–7 metų vaikams itin svarbu įtraukti pojūčius į mokymosi procesą. Montessori pedagogika pabrėžia, kad mokymasis per jutimus, tokius kaip lytėjimas, klausymasis ir judėjimas, skatina ne tik kalbos, bet ir bendrą pažintinį vystymąsi. Flashcards, žaidimai su objektais ar interaktyvios veiklos padeda vaikams susieti žodžius su konkrečiomis situacijomis ar daiktais.
Būtent dėl šių metodų ir jų pagrįstumo mūsų pamokos padeda vaikams lengvai ir natūraliai žengti pirmuosius žingsnius anglų kalbos pasaulyje, tuo pačiu lavinant jų kūrybiškumą, bendravimo įgūdžius ir saviraišką.